Klachten

Alle klachten worden door ons zeer serieus genomen. Wij streven naar een 100% klanttevredenheid.

Heeft u een klacht over één van onze producten of heeft u een klacht over onze dienstverlening, dan kunt u deze klacht kenbaar maken door een email te sturen aan info@verlichtingkopen.nl.

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, nemen we de klachten direct in behandeling en proberen we binnen 4 werkdagen te bevestigen dat de klacht in behandeling is genomen.
De bij verlichtingkopen.nl ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen afgerond, gerekend vanaf de datum van ontvangst. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Verlichtingkopen.nl binnen de termijn van 14 dagen geantwoord om u hiervan op de hoogte te stellen.

Indien bovenstaande niet tot de oplossing leidt dan kunt u altijd gebruik maken van de geschillencommissie waar wij volledig bij zijn aangesloten
Meer informatie kunt u vinden op:
http://www.keurmerk.info/Home/Klacht